Videoer

Her finner du youtube videoer til FIT online Bootcamp

Filmene må sees fra denne siden 🙂

 

6 Move workout


 

 

Core & Cardio

 
 
RYGG OG ARMER I 5 ØVELSER:
Utfør hver øvelse 12*3 i ditt tempo
 


Roing:

Denne øvelsen kan gjøres med en handlepose eller nett i hver hünd.

Ikke vĂŚr redd for ĂĽ lene deg godt frem, trekk navelen inn og hold ryggen rett. En liten, natulrig svaj i korsryggen er ikke farlig.


Trener: 

Forside av arm, rygg og skuldre.


Push ups:

God avstand mellom hendene, pĂĽ tĂŚr eller knĂŚr. Strake hofter og trekk navelen inn.


Trener: 

Bakside av overarm, bryst og skuldre.

Annonse

 


Rygghev: 

Dette er ikke direkte en armøvelse. Den trener bakside av skuldre, øverste del av rygg og korsrygg, men nür du først ligger nede pü matta, hvorfor ikke bruke 1 minutt ekstra for ü fü trent det hele.

 

 


Dips: 

Overkroppens svar pü knebøy. Bruk en stol, trapp eller annen kant. Armene plasseres inntil kroppen. Tenk at du skal ha en god holdning nür du trener, alltid! Magen pü, brystet frem og kontakt mellom skulderbladene.


Trener: 

Grevinnehenget, forsiden av skulder og øverste del av rygg.

 


Biceps Curl:

 Eneste isolasjonsøvelse i programmet. Bruk det du i hjemmet som motstand. En pose, en sekk, bruk fantasien. God holdning sü klart, og fokus pü ü holde overarmen mest mulig i ro.

 


KETTELBELLS HIIT:

Hver øvelse skal utføres i 60 sekunder, 15 sekunders pause før du gür rett videre til neste.

Øvelsene utføres som en sirkel 2-3 ganger.


 

 


 


LEGG IGJEN EN KOMMENTAR

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

*