Sommermorgen.

God morgen verden.

Jeg kunne blitt vant til å leve sånn her. Sol, varme, morgenøkter ute og god mat i godt selskap.
Men snart er det tilbake til hverdagen. Vi får heller prise oss lykkelig over at vi bor i Norge og kan unne oss denne luksusen. For det er virkelig en luksus!

Jeg er bare innom for å ønske en god dag og dele litt frokostinspirasjon.

En halv boks cottage cheese, en boks skyr, toppet med frukt, bær og nøtter.
Det er sommerlig det!

Annonse

Jeg titter innom senere i dag for å dele sommerens tredje treningsprogram. Fremdeles uten utstyr og ute i det fri, høy intensitet og overstått på under en halv time.

– Desiree


#frokost


#morningcardio


#sommernorge


#proteinmat


7 kommentarer

  1. Anja Karoline

    åå den frokosten så god ut!

  2. Desiree

    Anja Karoline: Norske bær er såååå gode 🙂

  3. Super blogg du har! Lurer bare på om du har et alternativt tips for de som ikke tåler laktose ift cottage cheese/ skyr

  4. Kristine: da er det å velge andre proteinkilder.. Noe jeg selv er veldig glad i er proteinfluff 🙂 finn et laktosefritt proteinpulver (de hjelper på helsekosten).Visp to eggehviter til de er stive, så visp inn en scoop proteinpulver. Spises med frukt eller bær til 🙂 jeg har ikke laget det her på bloggen før. Kanskje jeg burde 😉

  5. Ca hvor mye frukt kan vi spise? Er jo forskjell på en plomme og en mango?Takk 🙂 )

  6. Hei. Hvor mye frukt kan vi spise, gram? Er forskjell på en plomme og en mango 🙂 )

  7. Charlotte: Grønsaker og bær kan spsies ubegrenset. Ellers så kan dere bare spise frukt når det står i planen. Normal porsjon er 150-200 gram 🙂

LEGG IGJEN EN KOMMENTAR

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

*