Snacking Light.

Planen i dag var egentlig å servere dere en ny middagoppskrift til neste uke, men da jeg og vesla fikk muligheten til å møte opp til ferdig middag utgikk den planen.

Derimot tenkte jeg å dele noen av mine favoritter for å dempe søtsuget. Er jo ikke alltid man har tid til å stå å kokkelere, spesielt ikke med lavt blodsukker!

Oppskåren frukt, proteinbar og lakrismandler.

Lakrismandlene lager du enkelt av 1.dl mandler og en god te skje lakrispulver.

Lakrispulver får du på helsekosten. Veldig drøyt i bruk!

Annonse

Bena høyt, god bok og seriemaraton.

Vi jenter klarer jo å gjøre flere ting på en gang!

Hehe.

– Desiree


#snack


#proteinmat


#raw


#supermat


6 kommentarer

  1. Anne Kjersti

    Hoppsann! Jeg har Swebar liggende i skapet. Betyr det at jeg kan putte inn en slik i kostholdplanen om jeg er skikkelig fysen på noe, eller må jeg da ta bort noe annet? Dette er forøvrig et knall opplegg. Digger at du gjør dette gratis!

  2. Hva med kyllingwoken vi har til middag i morgen? Får vi oppskrift på den, eller velger vi bare en frossen wokblanding i frysen, som vi tilsetter stekt kylling? Får vi lov til å bruke sauser? Sursøt saus, eller eventuelt en av woksausene som man heller over? Ris er vel bannlyst, antar jeg.

  3. Trude: grønnsaker og krydder etter eget ønske ja, og det er det jo ubegrenset av 🙂 lov å bruke saus, men ingen ris eller nudler nei 🙂

  4. Anne Kjersti: Ikke alt jeg skriver om er rellatert til FIT på 30 dager 🙂 Følger du opplegget ville jeg brukt en slik tallerken som denne til Helgekos. I planen er det jo tillatt EN ekstra godbit i helgen 😉

  5. Er lakrispulveret lakrisrotpulver eller hva inneholder det?

  6. Ruth: Lakrispuver og lakrisrotpulver er det samme 🙂

LEGG IGJEN EN KOMMENTAR

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

*