Romaskin; ta rotta på kaloriene.

Flere enn meg som føler for å legge inn et ektra gir etter konfimasjonsres og 17.mai?

Kakemotor er og blir oppskryt for for denne kroppen. Lite gir meg mindre energi og treningslyst enn sukker og fett, men oooh det smaker så godt!

Vel, vel, heldigvis finnes det løsninger, og en av disse er romaskin.

Du får faktisk ikke mer effektiv trening enn romaskin, kondisjon og styrke i et.

Hele kroppen er i sving, faktisk er opp mot 80% av musklene aktivert. Dette gjør roing til en av de treningsformene som forbrenner flest kalorier.

 


Litt teknikk er greit å ha med seg.

Noter deg at dette er i et «fitness» perspektiv ikke et roer perspektiv.

God holdning først og fremst, og vær påpasselig med å ikke overtrekke knærne.

Klar, ferdig, kjør!

Annonse

 

Personlig synes jeg det blir kjedelig ( og veldig slitsomt), å bare ro i et og samme tempo.

Jeg pleier å ro i et jevnt tempo fem minutter, for så å jobbe intervaller i fem minutter. Jevnt tempo i fem minutter, intervaller fem minutter, osv.

Etter 20 minutter er jeg stort sett godt fornøyd, og jeg vil ikke anbefale en nybegynner å kjøre noen lengre økter enn dette.

 

Har du prøvd romaskin før?

 

-Desiree

 


#fettforbrenning


#romaskin


#kondisjonstrening


#øvelser


#video


#personligtrener


3 kommentarer

  1. Tiffany Gnaly

    Herlig! 🙂 Takk for tips!!

  2. Desiree

    Tiffany Gnaly: Håper det kommer til nytte 🙂

  3. Desiree

    Tonje: Kuletrening Tonje 😉

LEGG IGJEN EN KOMMENTAR

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

*