Proteinsalat.

Jeg liker ikke salat. Du hørte riktig. Små, grønne blader med litt agurk og tomat og mais funker ikke for meg.

Jeg legger det på tallerekenen som tilbehør, og spiser det opp, det er jo sunt, men noen stor smaksopplevelse er det ikke.

 

Så når jeg skal lage salat bruker jeg fantasien og alt annet jeg har i skapet!

Denne salaten har proteiner både fra røde, grønne og hvite bønner, linser og kokt skinke.

Karbohydrater fra hele hverekjerner og
litt

pasta.

 

Fett fra dressing laget av
litt

olivenolje og urter.

 

Vomfyll er rødkål, gulrot, seleri, blomkål, paprika og minimais.

Et helt komplett måltid, som metter i lang, lang tid.

Annonse

 

Nå skal jeg straks hive meg over kommentarfeltet på Facebook. Spørsmål og tilbakemeldinger har rast inn det siste døgnet. Jeg svarer så fort jeg har anledning, men et lite tips:)

Det er de samme spørsmålene som går igjen. Trenger du svar nå, så kikk nedover i kommentarfeltet på bloggen. Jeg er sikker på at du finner det du lurer på der:)

 

Treningsprogram og video kommer om noen timer.

 

Enn så lenge – nyt fridagen.

 

– Desiree


7 kommentarer

  1. Helga: Karri 🙂 Den er marinert i litt karri og olje 🙂 Har helt dille, så kommer nok et innlegg snart 😉

  2. hele ja karri er godt det

  3. Kan jeg spise ris? Og hvor mye middag kan jeg spise? Er 16

  4. Anonym: Dette kan jeg ikke svare på uten å vite mer om deg 🙂

  5. Rita: 150gram 🙂

  6. I forhold til fit 30..synes det var vanskelig å vite hvor hvor av hver..går linser og bønner som proteiner eller karbo? Og litt pasta..hvor mye er det? 1 ss olje eller kan jeg bruke avokado som fett kilde?

  7. elisa: Du skal følge rettningslinjene som er satt for Fit på 30 🙂

LEGG IGJEN EN KOMMENTAR

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

*