Ny øvelsesvideo: KB up and down.

Jeg elsker å eksprementere med nye øvelser.

Nå er det vel svært lite som er nytt. Kroppen er som den er, kan gjøre de bevegelsene den gjør, og sjansen for at noen har gjort det før er relativt stor.

Men jeg er sikker på at du skjønner hva jeg mener.

Annonse

Denne øvelsen er helt genial, og så logisk og enkel at jeg bare måtte le av at jeg ikke har tenkt på det før! Og jeg er sikker på at du har gjort den selv, mange mange ganger!

Gjort det før ja 😉
Veldig god bevegelse for å trene både rumpe, lår og mage. Og gjør det mange nok ganger i et godt tempo så er jeg sikker på at merker at pulsen stiger også.
Litt motstand synes jeg det er greit å ha.
Bruk det du har tilgjenglig. En vekt, en tung sekk, et barn, hva som helst.
Pass på at du strammer magen i det du reiser deg opp, og prøv å unngå å skyve kneet forbi tærne.
Fokuserer du på i få hode rett opp i det du reiser deg vil du unngå det.
Uten motstand ville jeg jobbet 20 ganger på det ene benet før jeg byttet.
Med tung motstand er 8 ganger 3 repetisjoner på hvert den nok til at hele med skjelver.
Anbefales:)
Ha en glad dag.
-Desiree


2 kommentarer

  1. herbastyle

    Fin blogg, Så flink du er!Jeg blogger også om trening, og helse og kosthold. Har nå laget et innlegg om Vann 🙂 Ta gjerne en titt, kommenter om du føler for det å ! 😀

  2. Desiree

    herbastyle: Kult 🙂 titter 🙂

LEGG IGJEN EN KOMMENTAR

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

*