Når du ikke har tid til trening- trening.


Som lovet; et lite knippe øvelser du kan gjøre hjemme eller ute dager hvor tidsklemma tar deg.

Øvelse 1.
Sprellemann *20
Hopp ut og inn med armer og ben så fort du kan!
Får opp varmen og pulsen!

Øvelse 2.
Knebøy *15
Stå med hoftebebreddes avstand mellom bena. Tenk at du skal sette deg ned på en lav krakk.
Pass på å holde knærne godt bak tærne.
Trener rumpe og lår.

Øvelse 3.
Armhevninger*10.
På tær eller knær. Pass på god avstand mellom hendene og trekk inn magen. Ryggen skal være rett.
Trener bryst og armer.

Øvelse 4.
Fjellklatrer* 8 på hvert ben.
Stram opp magen og trekk kneet frem mot albuen.
Trener mage.

Gjenta fra øvelse nummer 1. Totalt 3 ganger.

Annonse

Tilslutt; TØY!

Start med bryst.
Samle hendene bak på ryggen, press skulderbladene sammen og press brystet frem. Hold i 30 sekunder.

Sett så det ene benet forran det andre. Knekk i begge knær og skyv hofta til det bakerste benet frem. Hold i 30 sekunder og bytt.

Lykke til <3


11 kommentarer

  1. kinepusen

    tja må prøv å bynn å træn litt no…hehe vanskeli å dra sæ avgårde sjø 🙂

  2. kinepusen: Det vanskligste er å komme igang! Stå på, og masse lykke til 🙂

  3. Ronja Gujord

    Fin blogg og gode øvelser! 🙂

  4. kinepusen

    hehe, I knoow! thnx! 🙂 )

  5. Ronja Gujord: Takk 🙂

  6. Enkle og greie øvelser å gjøre 🙂

  7. Rikke: Utrolig deilig å bare få gjort NOE de dagene tiden bare ikke strekker til 🙂 Og så utrolig deilig det er å sette seg ned etterpå 😉

  8. Ja, det er sant :p Men litt vanskelig om motivasjonen og disiplinen er fraværende, som i mitt tilfelle :p haha :p

  9. Rikke 🙂 : Haha 🙂 ja, men da er det der du er i dag 🙂 les innlegget jeg akkurat postet og se om du får lyst til å forandre noe 😉

  10. Syns bloggen din e skikkelig bra, mange goe tips 🙂 savne dn kule dansinga fra varmere strøk 🙂

  11. Siv: 🙂 Takk 🙂 vi skal vel danse igjen 🙂

LEGG IGJEN EN KOMMENTAR

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

*