MIX INTERVALL | perfekt for deg som ikke er så glad i kondisjonstrening

Lørdag var jeg LEVEL treningssenter for første gang på godt over et halvt år. Faktisk så tror jeg det er bortimot åtte måneder siden jeg trente inne sist.

Med sånne småttiser er det jo aldri lett å vite hvor lenge man får trent, så jeg bestemte meg for å lage meg en  mix intervall. Slik at jeg fikk en god økt uavhengig av om den ble 20, 30 og 40 minutter lang. Økten er ikke bare effektiv, det er ganske motiverende å jobbe på denne måten om man ikke er så tålmodig med kondisjonstrening i utgangspunktet.

Jeg har satt opp litt alternativer i økten også, slik at du enkelt kan tilpasse den det du har tilgjengelig av kondisjonsutstyr.

Valgfri oppvarming 5 minutter

5 minutter trappemaskin eller mølle med 10% stigning

Annonse

45 sekunder spurt/ 15 sekunder hvile på mølle * 5 eller samme på romaskin


En runde av dette tar da 10 minutter – gjenta minst 2 ganger eller så mange du rekker 😉

Liker du denne typen intervaller?

Følg meg gjerne på Instagram (Fitfocuse) for mye sunn mat og tips til en aktiv hverdag. Ønsker du daglig inspirasjon vil jeg anbefale deg å følge Facebook siden min HER

Stort Smil

Desiree

2 kommentarer

  1. Liker veldlg godt denne typen intervaller -de får tiden til å fly 🙂

  2. Likte denne veldig godt!!!

LEGG IGJEN EN KOMMENTAR

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.