Lchf; Pølse og stappe.

Jeg er ikke noen lavkarbofantast, men at mange av oss kan dra nytte av å ikke kombinere mat med mye fett og mat med et høyt karbohydratinnhold- det tror jeg ingen vil bestride.

Pølse og potetmos seiler derfor ikke opp som det sunneste middagsvalget, men med noen justeringer blir det ikke så aller værst skjønner dere.

Her er potetmosen erstatter med Blomkålmos.
Fremgangsmåten er helt lik.
Kok grønnsaken mør i litt saltvann, hell av vannet og mos med en stavmikser.

Pølsene er Jacobs utvalgte med 92% kjøttinnhold.
Og for å få litt ekstra spiss på tunga dro vi på med denne!

Annonse

Nam!

Har du noen yndligsretter du vil at jeg skal sunnifisere her på bloggen?

– Desiree


#lavkarbo


#lchf


#oppskrift


#blomkålmos


4 kommentarer

  1. Jannike: Mamma til 2 gull

    Det så veldig godt ut 🙂 Mange fint tips du kommer med, både på kosthold og trening.Stå på! 🙂

  2. Jannike: Mamma til 2 gull: Takk 🙂 jeg gir meg ikke 😉

  3. Christina

    Hvor får man kjøpt Jacobs pølser? 🙂

  4. Christina: Meny 🙂

LEGG IGJEN EN KOMMENTAR

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

*