Just run with it.

Treningslysten satt langt inne i dagogså, og tilslutt hadde jeg utsatt det så lenge at «jeg ikke hadde tid».

Vent litt! Ikke tid til å trene? Er det ikke topp fem av grunner til at folk ikke kommer seg over dørstokken?

Så i går fulgte jeg mitt eget motivasjonsråd nummer
en

; Treningsglede.

I dag fikk jeg altså mulighet til å følge mitt råd nummer
to

; Prioriteringer.

Ja, så ble Vilde hentet i barnehagen en liten halvtime senere enn planlagt, men denne moren fikk utnyttet den halvtimen veldig godt, noe som resulterte i en svært blid mamma!

Og blide mammaer liker vi!

En halv time er akkurat det du trenger for å få til en deilig løpeøkt eneten inne eller ute.

Min favoritt halvtime på mølla ser slik ut:

5 min 10% stigning 6,4 km/h

Annonse

45 sekunder 0% stigning på mølla 15km/h – 15 sekunders pause – gjenta 5 ganger

Tilake til å gå i stigning, så løpe 45/15 igjen, opp til 30 minutter.

Høy puls, korte intervaller, for gjort, ferdig.

I går utfordret seg PT gruppene mine til å fullføre så mange burpesse de kunne på 3 minutter!

Jeg kunne jo ikke være noe dårligere! Så jeg avsluttet dagens svettefest med det.


Er du med på utfordringen?

-Desiree


#løpe


#trening


#cardio


#intervaller


#challenge


#utfordring


#justdoit


#video


#øvelser


#burpees


LEGG IGJEN EN KOMMENTAR

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

*