INTERVALLENE JEG ELSKER OG HATER | kan enkelt skaleres til ditt nivå

I dag er det nøyaktig en uke siden jeg trente sist, og nøyaktig en uke siden jeg løp disse intervallene. Er det bare meg, eller er det bare såååå typisk at man blir syk når man endelig har kommet inn i gode treningsrutiner?!

I dag vurderte jeg å dra på trening og bare ta en rolig økt, men jeg blir fremdeles andpusten bare jeg snakker, så greit å vente til over helgen…

Uansett så hadde jeg tenkt å dele denne intervallen. Det er en av mine favoritter, rett og slett fordi jeg hater den litt 😉 Og da er godfølelsen etterpå desto bedre! Dessuten så er den utrolig enkel å skalere, eller tilpasse ditt nivå. Med andre ord – en intervall alle kan elske og hate litt 😉

SLIK SER ØKTA UT PÅ MITT NIVÅ:

HVIS DU VIL SKALERE DEN KAN DU FOR EKSEMPLE LØPE 500 METER – GÅ 30 sekunder X 8

SLIK GIKK ØKTA:

Annonse

TYPISK!

Tag meg gjerne på Instagram om du tester noen av programmene mine! Navnet er @fitfocuse!

Stort Smil

Desiree

LEGG IGJEN EN KOMMENTAR

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.