In my lunchbox.

Det blir mye matprat på bloggen nå om dagene, rett og slett fordi jeg har så mye som må deles før det skal inn i kostplanene på FIT på 30 dager.

Det dere ser her er min lunsj i dag, og en av deres lunsjretter neste uke;

Eggewraps

Lefsa lages av et helt egg og to hviter.

Vispes sammen og tilsett ønsket krydder.

Tips:

Jeg steker mine i vaffeljern. Perfekt størrelse!

Annonse

Fylles med ønsker salat og grønt + 1/2 avokado (liker du ikke avokado kan du spise 10 nøtter til) samt 50 gram proteiner,

Jeg hadde en lang dag forran meg i dag og slang med en hjemmelaget smoothie;

Frosne bringebær, 1/2 banan, mandelmelk og chiafrø.

Ha en strålende lille lørdag!

– Desiree


21 kommentarer

  1. Danian. Gutteblogger

    Å nam nam

  2. Benedikte

    Hei. Lurer på hvordan det er med olivenolje og eventuelt fetaost på salaten..er det fyfy? Har blitt litt avhengig av dette etter noen turer til Kreta..hehe… Er det veldig mye kalorier i olje? Takk for svar og en super blogg!! 😀

  3. Nina: Clas Olson 🙂

  4. Benedikte: Dette er bare 30 dager av livet ditt 🙂 Fokus på alt du får spise, ikke der du må avstå fra 😉 Litt streng nå 😛

  5. Hva tenker du om questbar? Kan den erstatte noen av måltidene? Sliter litt med oppbevaring av maten på jobb.

  6. Sigrid: blir du mett av en sånn en?

  7. Har ikke testet ut. Men om den f.eks kan erstatte mellommåltidet eller deler av lunsjen. Av og til bare

  8. Sigrid: Det kan den 🙂

  9. Dette så veldig godt ut.Ett spm: er fredags taco bannlyst?Vi lager hjemmelaget tackrydder (uten salt), guacamole og sals. Og bruker kylling eller karbonadedeig.(kan avstå fra ost og lefser 😉 )

  10. Gro: kommer på planen neste uke 🙂 men bare kjør versjonen din 🙂 ser bra ut 🙂

  11. Prøver å følge kosthold å treningsplanen din, men syns det blir alt for ensidig i maten,altså at lunchen er det samme annen hver dag, det gjør at jeg ikke klarer å følge kostholdsplanen, som gjør at jeg bli umotivert fordi jeg ikke klarer å følge den. Har du noen mat tips som jeg kan spise for å få litt variasjon?

  12. Silje: Du kan bruke lunsjer fra uke 1 også, så har du 4 forskjellige å velge i mellom. Kommer 2 nye neste uke, og to nye uka etter det da har du 8 forskjellige i tillegg til at du står fritt til å komponere andre 😉

  13. Marianne Hasselberg

    Du bruker mye eggehviter, hva med plomma? Her bruker øvrig familie de til omelett o.l, men blir litt mange i perioder. Hater å kaste mat..

  14. Marianne Hasselberg: bare å fryse å bruke dem senere 🙂

  15. Desiree

    Linda: pga kaloriinholdet 🙂 Ja, de kan lages opp 🙂

  16. Lena Andersen

    Det står mandelmelk, blir det det samme med ekstra lett melk, den grønne?

  17. Desiree

    Lena Andersen: Ja 🙂

  18. camilla Håvardsrud nilsen

    Mandler istedenfor nøtter funker det?evt åssen nøtter er ok?:-)

  19. Desiree

    camilla Håvardsrud nilsen: Hva som helst, uten salt 🙂 Bare pass på å variere 🙂

  20. Hvorfor står det ikke kvelds?

  21. Anonym: Hva tenker du på ?

LEGG IGJEN EN KOMMENTAR

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

*