Hundredagers prosjektet uke 1.

Denne bloggen er jo ikke av det personlige slaget. Hvordan jeg spiser og trener sier ingenting om hvordan du burde spise eller trene, og hva jeg bruker fritiden min på er ikke av interesse for andre enn meg selv.

Men denne bloggen er også min, og nå hadde jeg tenkt jeg skulle bruke den for å motivere meg selv til å fullføre hundredagers prosjektet.

Jeg vet nemlig at det kommer til å bli tøft underveis og at det kommer til å kreve både viljestyrke, motivasjon og fantasi og klare å fullføre på det nivået jeg ønsker.



, hver søndag kommer jeg til å legge ut min treningsuke, sammen med noen snaps fra meg og mitt.

Hundredagersprosjektet dag 7/100 økt 8/100.

Mandag.

Onsdag

Torsdag

Fredag

Lørdag

Søndag

Siden det tross alt er bursdagen min trente jeg selv på dagens bootcamp.

Uten noe som helst utstyr satte vi opp en løype med

– spurt

– små bakkeløp

Annonse

– gående utfall

– små bakkeløp

– kroppshev i lav bom

– push ups

– step ups

– burpees

Så mange runder du klarte på 20 minutter før vi avslutter med et par coreøvelser og uttøyning.

Jeg storkoste meg i allefall. Tenk å kunne trene i disse omgivelsene!

Jeg skal helt klart tilbake til uka. Prøver å få tatt bilder av løypa da.

– Desiree


6 kommentarer

  1. Så inspirerende 🙂

  2. amaliemn: takk 🙂

  3. Gratulerer med dagen 🙂

  4. Sølvi: Takk 🙂

  5. Henriette: Selv takk 🙂 å ha støl stump er DIGG! Bare tenk på så stram og fast og fin den blir av det 😉

  6. Henriette: de og stepups ja 🙂

LEGG IGJEN EN KOMMENTAR

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

*