Horisontalt sett.

Soffaen er inntatt etter dagens treningsøkt nummer en og to. Hundredagersprosjektet skrider frem og det føles fremdeles bra! Masse mat og lette økter på de dagene kroppen er tung ser ut som en oppskrift som funker for meg!

Dagens økt nummer en var en liten vri på den bootcampen jeg arrangerte i mai.
Kristin var med på sin økt nummer to, og med Vilde som heiagjeng kjøret vi på med bakkespurter, step ups, push ups, mountain climbers og diverse roøvelser i trx. Deilig å trene ute!!

Jeg skal fortelle mer om Kristins treningsopplegg når hun har kommet litt bedre igang.

Økt nummer to ble et spontant besøk på en dansetime. Deilig det å gitt!

Annonse

Nå er det noe annet som er deilig! MAT!
Oppskriften er tyvlånt fra en kollega, som har stjelt den fra noen andre.

Speltlompe med hvitløksost, spekeskinke og ruccola. Ruccolaen er min egen lille vri, så kanskje jeg kan stjele litt av æren allikevel?

Bør prøves!

Nyt kvelden folkens, i morra er vi allerede halvveis til helg!


2 kommentarer

  1. Prøv finhakket rødløk i naturellosten og litt krydderet etter ønske,piffer det enda mer opp 🙂

  2. Janne: Mmmmm 🙂

LEGG IGJEN EN KOMMENTAR

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

*