Fullkroppsprogram- uten utstyr, men med god puls.

Som lovet ligger jeg en dag forran dere på
#FITfebruar

Challenge. Jeg ser allerede nå at noen har byttet om på rekkefølgen på utfordringene, og det er så klart helt i orden.

Jeg vil igjen minne om at man når som helst kan hive seg med, det er bare større sjanse for å vinne jo flere utfordringer man fullfører. Litt som å kjøpe flere lodd i et lotteri.

Mer om konkurransen kan du lese



HER




 

Utfordring nummer 2 er altså å fullføre et treningsprogram med egen kroppsvekt. Mitt forslag på et slikt program finner du i videoen under.

 

 

Husk at det alltid er lurt å varme opp litt før du går i gang, selv om man bare bruker sin egen kropp som motstand.

Her jobbes 2 og 3 øvelser sammen på denne måten:

  • utfall bakeover 8 på hvert ben + armgang 4 på hver arm

Fullfør 3 runder før du går videre.

Annonse

 

  • knebøy * 12 + dips på stol *10

Fullfør 3 ganger før du går videre

 

  • Fjellklatrer * 12 + rygghev * 10

Fullfør 3 ganger før du går videre

 

  • Halv burpee med eller uten hopp *8 + Hoftehev *12 + sit ups +12

Fullfør 3 ganger og du er ferdig

Virker ganske greit gjør det ikke?

Til dere som venter i spenning for å finne ut hvordan man lager min gule suppe, innlegget er skrevet og poster seg selv nøyaktig klokka 14:00 i morra.

– Desiree


4 kommentarer

  1. Så spennende, gleder meg til kroppsvekt trening i morgen. Pleier aldri å trene med min egen vekt bare 😮

  2. maded: Fint med nye erfaringer 🙂

  3. rundtomkringtrorjeg

    Flott initiativ 🙂

  4. rundtomkringtrorjeg: takk 🙂

LEGG IGJEN EN KOMMENTAR

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

*