Fruktig kveldsmat.

Jeg durer videre i HelseGlede Challengen til Kristine (dedication.blogg.no).

Det ble ikke to styrketreninger sist uke, men det ble et par harmoniske morninger med lillemor, og det har blitt mer ordentlig mat.

Føler litt for å utdype den, i frykt av at folk tror jeg vanligvis går i kaloriunderskudd. Det gjør jeg ikke!
Men når jeg har spist fem måltider for dagen har jeg ofte alikevel behov for mer påfyll.
I og med at jeg sjeldent orker mer mat da blir det gjerne proteinbarer, lett is, shaker, godis og andre ting som gir rask energi uten å mette.

Nå gjør jeg et lite eksperiment hvor jeg prøver å få mer energi og mer næring inn i de fem måltidene, for å se om jeg kan klare meg uten disse nødløsningene!
Hvorfor ikke?

Den nye favoritt kveldsmaten består nå derfor av

Annonse

– Gresk yoghurt
– Litt honning
– En banan
– Bær/eple
– En neve nøtter

Rikt på proteiner, både raske og trege karbohydrater, vitaminer, antioksidanter og sunne fettsyrer <3

Lyst til å prøve?

– Desiree


LEGG IGJEN EN KOMMENTAR

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

*