FITrunning uke 10

Da har vi faktisk kommet til siste uke dere! Og som jeg sa sist uke betyr det at jeg fremover vil bli publisert en intervall hver onsdag – frem til mai!

I mai er jeg klar til å snøre på meg joggeskoene igjen, og dra i gang våren og sommerens løpeklubb! Jeg klør i bena allerede!

Løpeklubben skal passe for alle. Både deg som har løpt litt før og deg som nybegynner, men distansene vi jobber mot er først og fremst 5 og 10 kilometer. Og som vanlig kommer vi til å ta opp temaer relevant i forhold til løping, løpstrening, skader, osv, osv. Jeg gleder meg stort!

Men, over til ukas program.

Løpetur i skogen

Denne uka får dere også to økter!

ØKT 1: 

Alternativ kondisjonstrening – minst 45 minutter

Annonse

ØKT 2:

Intervaller

Oppvarming 15 min

Hoveddel 5×5 minutter – gå 2 minutt mellom hver intervall

Nedtrapping + tøyning

Dette er faktisk en av mine favoritt intervaller! Den er helt super for deg som kanskje ikke heeeeelt har trua på at du klarer å løpe lenge sammenhengende. Jeg lover, mestringsfølelsen når du har gjennomført denne er enorm! You can do it!

Stort Smil

Desiree

LEGG IGJEN EN KOMMENTAR

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.