#FITfebruar Challenge uke 2.

 

I denne bloggserien tar jeg opp ulike temaer innen trening, kosthold og livsstil. Samtidig utforderer jeg deg til å legge å teste ut en sunn vane hver dag, og finne ut hva som kan være positivt for deg å legge til i din hverdag.



  • Øvelser og treningsprogram blir lagt ut dagen før det er satt opp på planen.
  • Oppskrifter blir lagt ut dagen før de er satt opp på planen.
  • Innlegg relatert til neste dags utfordring vil bli postet dagen før, så om du lurer på hva noe er, så kommer forklaringen om ikke så lenge.

Jeg ligger med andre ord alltid ett skritt forran deg.

Annonse
  • Du må ikke fullføre alle for å kunne være med i konkurransen, men jo flere du fullfører jo større sjanse er det for å stikke av med en av premiene.
  • Det er heller ikke så viktig hvilken rekkefølge du velger å gjøre det i, men som sagt så ligger jeg bare ett skritt forran deg.

Hvordan du deltar i konkurransen og hva du kan vinne kan du lese mer om



HER




Vinner av uke 1 og premie blir lagt ut på instagram i morgen.Min profil @ptdesire

























 



-Desiree



6 kommentarer

  1. Gleder meg! 😀 men hva inngår i 6 om dagen? prøvde å google det, men kom ikke så mye nyttig opp..

  2. maded: det kalles vel 5 om dagen fordi man skal spie 5 frukt og grønt, men nyere forskning viser at man burde spise 6 🙂

  3. Ingen utfordring nr 14?

  4. Maria: står feil tall 🙂 15 skulle hvert 14 🙂 kommer ut ny hver lørdag 🙂

  5. Sitte på huk? Hvorfor? :p Virket som en utrolig lett utfordring..? Hvor lenge? 10min? :p

  6. Tanita: Når du vil, så mye du vil, jo mer jo bedre 🙂 Det er sunt for kroppen 🙂

LEGG IGJEN EN KOMMENTAR

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

*