Favoritt intervall for gåere og løpere!

/omtale av eget konsept/

NÅ er det gøy å drive egen app 😉 Det var gøy å lage den også, men mest jobb og stress og bekymringer. Nå som den er ferdig kan jeg senke skuldrene og bare jobbe med å lage mer innhold og utvikle de funksjonene som alt ligger klart i appen!

I tillegg til øvelsesbank og ferdige treningsvideoer har appen nå fått et lite utvalg intervallprogrammer. Enn så lenge for gåing og løping, men i løpet av juni vil den også få dette for andre typer trening som hoppetau, trappetrening, kettlebells osv. Appen tar så klart tiden for deg og guider deg gjennom økten!

Denne uka har bootcamperene mine fått en av mine favoritt intervaller i bakke, som kan gjøres både løpende og gående.

We are all runners, some just run a bit slower!

Økten ser slik ut:

Oppvarming:

Jogg eller gå i raskt tempo 10 minutter

Bakkeintervaller:

20 sekunder oppover så fort du kan / 10 sekunder nedover – 8 ganger

Annonse

2 minutter pause

20 sekunder oppover så fort du kan / 10 sekunder nedover – 8 ganger

Nedtrappning:

Minst 5 minutter

Er man i løpeform så løper man, er man i gå form, så går man, men appen har eget program for begge 🙂

Jeg elsker TABATA intervaller og har som regel et lite innslag av det i mine egne løpeøkter. Særlig liker jeg å legge det inn på slutten av en økt. 20 sekunder er akkurat nok tid til at man klarer å yte maks, og hvem klarer ikke å motivere seg selv til å jobbe 20 små sekunder? 😉

Stort Smil

Desiree

LEGG IGJEN EN KOMMENTAR

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

*