En ny favoritt for rumpeløfting.

Mens Vilde var i barnebursdag så denne damen sitt snitt til å skvise inn en liten treningsøkt. Den første denne uken! Ja, du leste riktig! Sola skinte og ute var det nesten vårlig. Så da ble det en kjapp løpetur ute og en kjapp styrkeøkt inne. Ja takk begge deler som jeg sier.

Det er svært sjeldent jeg trener fullkroppsprogram uten hip thrust, så denne øvelsen er en favoritt, men ikke ny. Det som er nytt er å gjøre den i smiths maskin.

Jeg vet at flere velger bort øvelsen fordi det er litt mye styr å gjøre det på et treningssenter. Du trengerplass, det kan være klønete å få stanga over hoftene uten hjelp, osv. Ikke nå lengre. Bare se her!


Vær oppmerksom på at du må bygge bena opp. Jeg har brukt på step kasser.

Annonse

Jeg har skrevet mye om denne øvelsen før,så la meg bare kort oppsummere:

  • Flott øvelse for å få kontakt med rumpa.
  • God øvelse for begevlighet i hofte.
  • Trener også korsrygg og baksidelår.

-Desiree

 


 


3 kommentarer

  1. Cecilia Catharina

    Ønsker deg en helt fantastisk fin lørdag vdere! 😀

  2. Cecilia Catharina: <3

  3. Lisbeth Sangesland: Så hyggelig å høre! Kjennes mer når du bygger opp ja 🙂 anbefales virkelig 🙂

LEGG IGJEN EN KOMMENTAR

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

*