Dobbelt opp, proteinsmoothie.

Som mange nok har skjønt så er jeg ikke noe frokostmenneske, men kroppen har godt av litt næring, også om morraen.

Smoothies er ofte reddningen.

Nei, jeg har ikke begynt med proteinpulver siden sist, men jeg har funnet denne.

Dette lille begeret inneholder 10g proteiner. Dobbelt så mye som vanlig yoghurt. Og den har samme smak og konsistens som yoghurt- ikke skyr.

Glede!

Dagens ble derfor

 

1 beger yoghurt

1 ss cocosa

Annonse

1/2 banan

Frosne bjørnebær

Kokosmelk til ønsket konsistens.

 

Proteiner, karbohydrater og sunt fett i noen munnfuller.

 

– Desiree


4 kommentarer

  1. Hei.Så mange gode tips du kommer med. 🙂 Men hva er 1 ss cocosa? 🙂

  2. Elin: Takk 🙂 Det er kokosolje 🙂

  3. Finnes det noe en kan bruke istedenfor cocosa, som gir samme næring, og fortsatt god smak? 🙂

  4. Desiree

    Maria: rapsolje 🙂

LEGG IGJEN EN KOMMENTAR

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

*