Back on track!

Etter nesten to uker uten styrketrening i studio var jeg endelig på plass igjen i dag!

I går var det treningsfri. Også treningsfri for første gang på fjorten dager… Som sagt er det ikke alltid like lett å få til det man vet er opptimal trening og restitusjon når man jobber med trening til daglig! Men med mye mat, nok drikk og ikke minst nok søvn klarer kroppen det meste- en liten periode.

Treningsfri i går var en liten utfrodring i seg selv! Kroppen blir så vant til å være litt i høygir hele tiden at det er vanskelig å roe seg ned. Men litt utover dagen klarte jeg heldigvis og slappe av, sovnet tidlig og var klar for ny dyst i dag!

Oppvarmingen ble faktisk en seniortime! Mine idoler! Jeg skal være like sprek når jeg blir 70! Og da kan man ikke leke butikk!

Planen i dag var ryggtrening , min favoritt etter core!

Vanligvis er jeg litt apekatt når jeg trener. Liker og veksle mellom flere ulike elementer! Litt slynger, litt aparater, litt frivekter, litt egenvekt, baseøvelser, funksjonelle øvelser og turn.

I dag holdt jeg meg faktisk til gode tradisjonelle øvelser som nedtrekk, chins, roing, lats drag, dips og omvendt roing.

Annonse

Valgte allikevel å kjøre superset hele veien, hater pauser. Og kanskje takket være litt fri fra «gymmet» perset jeg i nedtrekk! 45kg?! Måtte faktisk ta bilde av det 😉

Sååå fornøyd!




Hehehe, skylder på treningsrusen!

I morgen har jeg planer om å være like treningsgal som de fleste tror jeg er, men siden jeg ikke er sikker på om jeg faktisk er så gal skal jeg vente med å dele til i morgen!


8 kommentarer

  1. Kamilla Gran Andersen

    Flink du er, burde også begynne å trene! Har en spm runde, hadde vært gøy hvis du hadde hatt noen spørsmål 🙂

  2. Abigail Buntu

    stå på! 😀

  3. Desiree

    Kamilla Gran Andersen: Det skal jeg gjøre! Vurderer spørrerunde selv, men er så redd for at ingen vil spørre om noe:p

  4. Desiree

    Abigail Buntu: 🙂

  5. Gina Elena

    Så utrolig flink du er! 🙂 Jeg burde virkelig begynt å trene, men nå som jeg er gravid er det ikke så lett he he 🙂

  6. Desiree

    Gina Elena: Bruk det som motivasjon til å begynne å «trene» litt 🙂 Man har så utrolig mye igjen for det både under og etter graviditeten!

  7. Min treningslykke

    Herlig!! Jeg digger supersett og effektive økter!

  8. Desiree

    Min treningslykke: It’s the only way 😉

LEGG IGJEN EN KOMMENTAR

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

*