De 5 mest effektive øvelsene for hjemmetrening!

God morgen fra hovedstaden!

Hit kjørte jeg så seint som klokka ti i går kveld, sjekket inn på hotellet ved midnatt og gikk rett i koma. Langt over leggetid for denne damen! I dag skal jeg nemlig på God Morgen Norge å snakke om kroppspress. Jeg tror ikke helt det har gått opp for meg hva jeg har sagt ja til ennå, for enn så lenge kommer nok sommerfuglene i magen av at jeg er sulten!

Et aldri så lite leser ønske på bloggen i dag. Om dørstokken blir litt høy er det nemlig GULL å ha et smart treningsprogram som ikke krever at du må ut av huset!

Som hjelpemiddel til disse øvelsene har jeg rett og slett brukt en sekk – fylt med vannflasker, slik at den veier 6-8 kilo.

Dette programmet utfordrer ikke bare styrken din, du vil også oppleve at du får høy puls.

Trappetrening

Her har du styrke, kondisjon og fettforbrenning i ett og samme program! 

Annonse

Jobb hver øvelse i 45 sekunder – ta 15 sekunder pause før du går videre.

Totalt 3 runder.

Følg meg gjerne på Instagram eller Snapchat (Fitfocuse) for mye sunn mat og tips til en aktiv hverdag. Ønsker du daglig inspirasjon vil jeg anbefale deg å følge Facebook siden min HER

Stort Smil

Desiree

One Comment

  1. Disse innleggene liker jeg veldig godt! Hjelp oss å få til hjemmetrening, enkelt! Har brukt lignende innlegg tidligere. Du er en stor inspirasjon, tusen takk Desirée 🙂

LEGG IGJEN EN KOMMENTAR

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

*