3 tips som får lengre kondisjonsøkter til å gå lett som en lek!

Noen digger å presse kroppen og har null problemer med å motivere seg selv til lengre kondisjonsøkter.

Jeg er ikke en av dem! Ute går det ann, men inne på et treningssenter trenger jeg litt ekstra motivasjon for å gjennomføre noe som er lengre enn 20 minutter… Og siden jeg vet at jeg ikke er alene om dette tenkte jeg å dele noen tips!

Underholdning!

Jeg skal innrømme at det er dette jeg sverger til. Jepp, på mølla er jeg den som står å ser på serier eller lytter til lydbok mens jeg går løs på intervallene mine.

Og så lenge du klarer å jobbe med god intensitet og får jobben gjort er det ingenting i veien med det.

Dette er faktisk eneste gang jeg får sett på serier, så kanskje ikke så rart jeg alltid gleder meg til langkjøring på tirsdager😉

Mix it up.

Ennå en av mine favoritter.

Med mindre du har som mål å bli kjempe god på å løpe er det ikke noen grunn til at du må trene hele kondisjonsøkten på mølla. Bytt gjerne fra et kondisjonsapparat til et annet underveis. Så lenge pulsen er der den skal være vil du få bedre kondisjon.

Eksempel:

10 min gå på mølle med stigning

Annonse

TABATA på romaskin

10 min gå på mølle med stigning

TABATA på romaskin

Og vips har du fått 30 effektive minutter med kondisjonstrening!

Gruppetimer

Ja, det er meg. Og jeg er helt klar over at jeg gjør stikk motsatt av alle andre😂

Men gruppetimer er en utrolig flott måte å få ut det lille ekstra på! Og ikke minst få en morsom og motiverende økt.

Utvalget er uendelig. Det er bare å kaste seg ut i det!

Har du noen tips du gjerne vil dele?

Følg meg gjerne på Instagram (Fitfocuse) for mye sunn mat og tips til en aktiv hverdag. Ønsker du daglig inspirasjon vil jeg anbefale deg å følge Facebook siden min HER

Stort Smil

Desiree

LEGG IGJEN EN KOMMENTAR

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

*